Apenas agradecimentos
Thread poster: Ronivaldo Silva
Ronivaldo Silva
Ronivaldo Silva
Brazil
Local time: 01:45
English to Portuguese
+ ...
Jan 24, 2010

Estudar línguas sempre um grande amor que tive na vida. Infelizmente eu não tive recursos pedagógicos por ser de uma família muito humilde. Mas com minha vontade, hoje eu sustento minha família por saber falar Inglês e Espanhol. Falo Francês, mas ainda tenho muito o que aprender sobre essa língua.

Eu quero agradecer por esse site. Agradecer por todas as pessoas que me ajudam nas minhas dificuldades no processo tradutório.

Muito obrigado a todos os professore
... See more
Estudar línguas sempre um grande amor que tive na vida. Infelizmente eu não tive recursos pedagógicos por ser de uma família muito humilde. Mas com minha vontade, hoje eu sustento minha família por saber falar Inglês e Espanhol. Falo Francês, mas ainda tenho muito o que aprender sobre essa língua.

Eu quero agradecer por esse site. Agradecer por todas as pessoas que me ajudam nas minhas dificuldades no processo tradutório.

Muito obrigado a todos os professores de tradução que tenho considerado aqui nesse fórum. Um abraço.

Rony
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Apenas agradecimentos






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »